دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔹آقای وزیر ارتباطات اطلاعاتی و مدیران ارتباطی وزارت اطلاعات توضیح دهند که نتیجه مذاکراتشان با نرم افزارهای آمریکایی صهیونیستی چه بوده است؟

🔸آیا احترام به قوانین و مقررات کشور و ارزشهای نظام و انقلاب حاصل شده است که آزادانه اجازه فعالیت در کشور دارند؟ (عکس حاج قاسم چه شد؟)

🔹چند بار باید از این نرم افزارهای برای ضربه زدن به کشور استفاده شود که وزارت اطلاعاتی ارتباطات و وزارت اطلاعات ارتباطاتی به وظیفه خود در برخورد بدون مسامحه جامه عمل بپوشانند؟

🔸وقتی وزارتین به وظیفه خود عمل نکردند و با ایجاد تردید و شبهه افکنی مانع اجرای قانون توسط دستگاه قضا در فضای مجازی شدند، تکلیف چیست؟

🔹جز اقدام آتش به اختیار برای آگاهسازی و هشدار به مردم و مسئولان غافل از خطر بزرگ در کمین نظام چه می توان کرد؟

🔸ممکن است صدای فریاد زننده را خاموش کرد، اما تاریخ قضاوت خواهد کرد و به کوری چشم دشمنان امام خامنه ای حق و باطل مشخص خواهد شد...

💠✍️کانال شخصی دکتر #جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

لینک مطلب در کانال ایتای دکتر جاویدنیا:

https://eitaa.com/Dr_javidnia/1584

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی