دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

محاکمه جهرمی

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۴ ب.ظ

🔴 #محاکمه_جهرمی

🔹 آذری جهرمی در حالی برای فراگیر کردن کلاب هاوس و تاثیرگذاری آن در ایام انتخابات تمام قد وارد میدان شد که به گفته آسوشه معاون سابق مرکز ملی فضای مجازی، یک سال و نیم پیش از آن مشابه ایرانی کلاب هاوس تولید شده و با سنگ اندازی های وزیر ارتباطات و مجموعه تحت امرش شکست خورد. جهرمی در تمامی سال های مسئولیتش از هیچ تلاشی برای زمین زدن پیام رسان های داخلی فروگذار نکرده است.

🔸تعطیلی شرکت های تولید گوشی هوشمند، خاموش شدن سرورهای بیسفون که نخستین پیام رسان در سطح جهان بود که سرویس کانال را ارائه داد، حمایت از فیلترشکن های هاتگرام و تلگرام طلایی که به شکست فیلترینگ تلگرام منجر شد، تنها گوشه ای از خیانت های او به صنعت ICT در کشور است.

🔹آیا قرار است تمامی خیانت های او به شرکت های دانش بنیان، جوانان نخبه و عموم مردم آسیب دیده از ولنگاری فضای مجازی بدون حساب و کتاب رها شود؟!

📣 مردم انتظار دارند در دوران ریاست جدید قوه قضائیه، پرونده قضایی #آذری_جهرمی که تاکنون دوبار نیز به خاطر آن به دادسرا احضار شده، به جریان افتد.

•┈┈••✾••┈┈•
🔊  #فمتا را به دوستان خود معرفی کنید👇
 🆔  https://eitaa.com/joinchat/3558408204C9325443efc

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۹
جواد جاویدنیا

محاکمه جهرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی