دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

❌ فوری و مهم

🔴تایید رسمی مرگ ۸۵۰۰ نفر از دریافت‌کنندگان واکسن کرونا در ایران (۲)

🔹اگر محتوای نامه اشاره شده غلط است، می بایست فورا فرد منتشر کننده تحت تعقیب قرار گیرد و اگر محتوا صحیح است، مخفی کنندگان آمار و در واقع ارائه کنندگان اطلاعات کذب کرونایی می بایست تحت تعقیب قرار داده شوند.

🔸آیا چنین گزارش مهمی ضرورت ندارد که فورا مورد بررسی و موشکافی قرار داده شود؟ آیا مرکز مدیریت آمار و فناوری وزارت بهداشت آمارش اینقدر غیرقابل اتکاست که مسئولان رده چندم وزارت و غیر رسمی بایستی آن را تکذیب کنند؟

🔹با توجه به اینکه تمام واکسنها مجوز تزریق اضطراری دریافت کرده اند و اطلاعات آشکاری که در سطح اینترنت از عوارض واکسنها در سایر کشورها و توقف تزریق آنها وجود دارد، آیا نباید این آمار شفاف سازی شود و مشخص شود کدام نوع واکسنها عوارض داشته و تزریق آن متوقف شود؟

🔸چرا رسانه های غربی که همواره دنبال کوچکترین مسائل برای حمله به نظام هستند، درباره این نامه همراستا با جریانهای داخلی سکوت اختیار کرده اند و از آن برای حمله و سیاه نمایی علیه نظام استفاده نمی کنند؟

🔹آیا هنوز نفهمیده ایم که مافیای دارو و مافیای مسلط جریان سازی فضای مجازی و رسانه های غربی روی برخی مسائل اتفاق نظر دارند و مانع پخش هر موضوعی که خلاف منافعشان باشد می شوند؟

🔸با این آمار فرض کنید کل مردم کشور هم واکسن بزنند، باز هم ۷۵۳ نفر در هر یک میلیون کشته خواهیم داشت. یعنی این همه هزینه میلیارد دلاری فقط برای کاهش سرعت مرگ مردم. 

🔹این آمار با فرض صحت آمارهای ارائه شده است، آمارهایی که در اصل آن نیز محل تردید وجود دارد. چه بسا فوت دریافت کنندگان واکسن که بر اثر عوارض ناشناخته واکسن ها باشد و اصلا ثبت نشود.

🔸در این گزارش البته قید نشده است که مرگ همه این ۸۵۵۲ نفر در اثر عوارض واکسن بوده است یا در اثر ابتلا به کرونا یا سایر دلایل مرگ، اما نکته مهم این است که این تعداد بالای فوت در بین دریافت کنندگان واکسن باید بررسی شود.

🔹با وجود این خطرات ناشناخته و اینکه در این آمار تفکیک بین واکسن ایرانی و خارجی به عمل نیامده است، آیا تأکید کارشناسان معلوم‌الحال به تزریق واکسن توسط مقام معظم رهبری از نظر امنیتی و حفاظتی عملی صحیح بوده است؟

 

مشاهده قسمت قبلی

 

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۲
جواد جاویدنیا

واکسن

کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی