دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴فتنه اکبر: تحریف رهبری در دولت انقلابی توسط رسانه و چهره‌های انقلابی
🔹مهمترین جمله ای که مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ۱۳۹۹ فرمودند این بود: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. این را من به مسئولین هم گفته‌ام، الان هم به طور عمومی می‌گویم»
🔸مقام معظم رهبری در تاریخ 31 مرداد 1389 در دیدار با دانشجویان می فرمایند : « مبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می شود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل می کند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند، تصور خطائی است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع رهبری همینی است که صریحاً اعلام می شود؛ همینی است که من صریحاً اعلام می کنم. نه جایز است، نه شایسته است که مواضع دیگری غیر از آنچه که رهبری به صورت علنی و صریح به عنوان مواضع خودش اعلام می کند، وجود داشته باشد .»
🔹ایشان همچنین در تاریخ دوم تیر 1394 ، در دیدار با مسئولین نظام نیز می فرمایند : « آنچه بنده در این جلسه یا در جلسات عمومی می گویم ، عیناً همان حرفهایی است که در جلسات خصوصی به مسئولین و به دیگران می گویم.»

🔸فارس در خبری به نقل از یک منبع آگاه و نیز آقای فضائلی دفتر رهبری و جهانپور عنوان می کند که آقا بر خلاف صریح دستور علنی شان مکتوب ممنوعیتی برای واردات واکسنهای مزبور از غیر مبدأ آمریکا و انگلیس را صادر کرده اند:
http://fna.ir/3l1rh

🔹سخنگوی وزیر امور خارجه هم در اظهاراتی وقیحانه اظهار داشت هیچ خط قرمزی برای واردات واکسن نداشته و نداریم و برای #فایزر و #مدرنا نیز محدودیتی نداریم.
entekhab.ir/002fpQ

👈پ.ن: عزیزان انقلابی که در قضیه واکسیناسیون اجباری به دروغ از فرمایشات صریح آقا تفسیرهای سلیقه‌ای استخراج کردند، کجا هستند که در برابر این تحریف مسلم و فاجعه بار سکوت کرده اند؟ خدای ناکرده مقام معظم رهبری آنقدر متوجه فرمایشات خود نیستند که دروغ به این بزرگی به ایشان نسبت داده شود که آقا خلاف آنچه صریح و علنی بیان نمودند، دستور مکتوب صادر فرمودند؟ 
انسان ناخودآگاه به یاد ماجرای حدیث قرطاس می افتد که پیامبر فرمود «قلم و دواتى برایم حاضر کنید تا براى شما نامه اى بنویسم که پس از آن هرگز گمراه نشوید». ولى بعضى از صحابه به مخالفت برخاستند و مانع نوشتن این نامه شدند»! تا آنجا که نقل شده است نزد پیامبر اکرم (ص) درگیری رخ داد و برخی نعوذ بالله حضرت را متهم به هذیان گویی کردند...
ای کاش اگر عزیزان انقلابی ناراحت نمی شوند، توضیحی در مورد این تعارضهای جدی بدهند تا شاید بفهمیم که ما اشتباه کرده ایم...
#فتنه_اکبر که آقا وعده داده بودند، در دولت دوازدهم منتظر بودیم، امیدواریم دولت سیزدهم بری از آن باشد...
کافی است سری به بی بی سی و رادیو فردا بزنیم و ببینیم با تشکیک در فرامین رهبری و عمل بر خلاف صریح آن چه هجمه ای علیه ساحت ولایت شکل گرفته است و آن مخالفت رهبری را سیاسی برای زمین زدن دولت روحانی ؟!!! قلمداد می کنند که الان با حضور دولت رئیسی ممنوعیت برداشته شده و از همه جا هر نوع واکسنی را وارد می کنیم. 

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی