دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 تبعیت محض از ولایت فقیه در تمام اوامر نه به صورت گزینشی

🎥علامه آیت‌الله مصباح (ره): وقتی باور کردیم که اطاعت ولی فقیه مثل اطاعت امام معصوم (ع) واجب است، البته معصوم نیست اما مثل یک فرمانده نظامی می ماند، اگر فرمانده سربازها حرفش را گوش نکنند، کی آن لشکر پیروز می‌شود؟ او هم ممکن است در هزار مورد یک جا اشتباه کند، رأی عقلا همین است، همه جا کار جمعی یک فرمانده می‌خواهد و الا پراکنده می‌شوند و مغلوب دشمن می‌شوند.

🔸چرا حدود ۵۰ دستور صریح مقام معظم رهبری در باب کرونا بر زمین مانده است و فقط مسأله واکسن که مطلوب جریان غربگراست به نحو إجباری و تحمیلی که خلاف شرع است و نه تنها دستور صریح رهبری نیست که بر خلاف دستور صریح ایشان در منع واردات و استفاده از واکسنهای نامطمئن به ویژه واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی است، در حال پیگیری است؟

🔹چرا این نحوه اجرای باطل را میخواهند به رهبری بچسبانند؟

🔸در قضیه #فضای_مجازی چرا حدود ۱۵۰ دستور صریح امام جامعه بر زمین مانده است و هیچ یک از قوا اقدام کوتاه‌مدت و میان‌مدتی در دستور کار ندارند؟

#کرونا_هراسی 
#ولی_فقیه

💠✍️کانال دکتر جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی