دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴هشدار به نیروهای امنیتی و موافقان و مخالفان واکسیناسیون اجباری

🔹پیرو هشداری که در خصوص اقدامات و موضع‌گیری‌های افراطیون موافق و مخالف واکسیناسیون اجباری در کنار بی‌توجهی مسئولان و سانسور صدا و سیما و رسانه‌های رسمی که منجر به رادیکالی شدن فضا می‌شود، موارد جدیدی ملاحظه می‌شود که اگر عامدانه و ناشی از هماهنگی های خاص و برنامه‌ریزی امنیتی‌های آلوده نباشد، قطعا بازی در پازل دشمن خواهد بود:

1⃣ بخشهایی از صحبتهای احمدی‌نژاد در مورد تضییع حق مردم کلام حق یراد بها الباطل و بخشهایی در ارتباط با القای نادیده گرفتن دائمی مردم در نظام نیز متأسفانه باطل است. نکته مهم ممانعت از سوار شدن وی بر جریان مخالفت با واکسیناسیون اجباری است که تنها با تغییر رویکرد مسئولان دولتی و صدا و سیما و رسانه‌ها نسبت به طیف منطقی و متخصص مخالف میسر است.

2⃣ متأسفانه عملکرد نامطلوب دولت و رسانه از یک سو و عملکرد موافقان افراطی و برخی افراد شاخص فریب‌خورده این جریان در انتساب مخالفان به طیف احمدی نژاد از یک سو و انتشار ذوق زده کلیپ احمدی‌نژاد از ناحیه برخی مخالفان افراطی یا فریب‌خوردگان این جمع سبب این خواهد شد که هم صدای جریان مخالف منطقی شنیده نشود و هم کل جریان مخالف توسط احمدی‌نژاد مصادره شود و هم احیانا در تجمعات آتی سوءاستفاده شود و احیانا به آشوب کشیده شود و یا دستمایه سرکوب این تجمعات فراهم شود.

3⃣ متأسفانه برخی موافقان افراطی به استناد منابع نامعلوم و بر خلاف جریان آشکار حمایت BBC انگلیسی و اینترنشنال سعودی از واکسیناسیون اجباری، مدعی شدند که هشتکهای نه به واکسن از مرکز اعتدال عربستان شکل گرفتند؟!!!

4⃣ مطلب دیگر مطرح شده انتساب جریان مخالف و حمایت مالی از ناحیه انجمن حجتیه و بازاریان تهران و یا یکی از جریانات طب سنتی دارای حواشی زیاد است که یا از اساس کذب است یا قضیه جریان احمدی‌نژاد است.

5⃣ کار موافقان افراطی به جایی رسیده است که مخالفان را به پی‌ریزی فتنه‌ای مشابه ۸۸ و ۹۸ متهم می‌کنند و حتی طیف حامی ولایت و پیگیر منویات ۵۰گانه ولی در امر کرونا را ضدولایت و ضدنظام قلمداد می‌کنند.

6⃣ موافقان و مخالفان منطقی و دستگاههای امنیتی و مسئولان دولتی و رسانه‌ها مراقبت کنند که جریانی که کاملا در چارچوب نظام و ولایت است و اعتراضات به حق و منطقی مردمی متشکل از طیف‌های مختلف را به دست خود به دامن بیگانگان و ضدانقلاب و ضدولایت سوق ندهیم و تبدیل به یک مسأله ضد امنیتی نکنیم.

7⃣ البته اگر تاکید غیرمنطقی بر واکسیناسیون اجباری و انتساب آن بر خلاف واقع به امام خامنه‌ای و مقاومت در مقابل پاسخگویی منطقی و مخفی کردن عوارض، ادامه پیدا کند، با تحقق احتمالی پیش‌بینی گسترش عوارض واکسیناسیون و افشای مخفی کاری و ترک فعل مسئولان وزارت بهداشت و رسانه‌ها، حجم بالای نارضایتی عمومی متراکم‌شده چگونه مدیریت خواهد شد؟

8⃣ در این پازل پیچیده تجمع مقابل بیت رهبری و سمت و سو دادن اعتراضات به سمت مقام معظم رهبری، موضوعی است که خواست جریانات مخالف نظام و بقایای امنیتی آلوده است.


💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۷
جواد جاویدنیا

واکسن

کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی