دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مشاهده و دریافت فایل

🔴 نقدی بر عملکرد دولت انقلابی در قضیه واکسیناسیون اجباری

✍️ سیدابراهیم میرپور فرد

🔹شیوه اقناعی مورد اشاره رئیس جمهور همانند آن است که ضمن اینکه همه ارکان کشور مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند، برای عدم شرکت در آن جرایم و محدویتهای متعدد  پیش‌بینی شود
 
👈پ.ن: از رئیس جمهوری که سالها در سمتهای کلیدی قوه قضائیه بوده چنین انتظاری نمی رفت، البته اگر نحوه واقعی برخورد تیم مشاوران حلقه یک ایشان در زمان تصدی ریاست قوه قضائیه با منتقدان افشاء شود که با فرمایشات ایشان بر استقبال از نظرات مخالف زاویه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای دارد، بهتر از این انتظار نخواهد بود. 
جناب رئیسی دلسوزانه به شما می‌گوییم محبوبیت زمامداران موضوعی است که با کار تبلیغی و رسانه‌ای صرف می‌توان در کوتاه مدت آن را حفظ کرد، اما در درازمدت اگر به خواست واقعی مردم و از آن مهمتر رضای خدا و ولی او توجه نشود، به سرعت رنگ خواهد باخت.
از این تیم به ظاهر دوست فاصله بگیرید، قبل از آن که سرمایه اجتماعی شما و نظام را بر باد دهند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی