دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

⭕️ پست ویژه 

👤 سخنان دکتر آریانا لاو درباره تاثیر و محتویات واکسن

✡️☠️ بسیار تکان دهنده و وحشتناک

🧬 طبق مطالعات دانشگاه استکهلم، واکسن‌های کووید-19 ژن‌هایی که منجر به بازسازی مجدد DNA سلول می‌شوند را حذف می‌کنند که به آن ایدز می‌گویند.

☣️ واکسن‌های کووید-19 حاوی اجزائی از ویروس‌های ماربورگ و ابولا هستند.

💉 تزریق این واکسن‌ها منجر به عفونت‌های مزمن، اختلالات عصبی، زوال مغز و از دست رفتن تدریجی حافظه و قدرت قضاوت در فرد می‌شود.
@Rise_World

👈پ.ن: اگر این مطالب ساخته و پرداخته مخالفان واکسیناسیون اجباری است، مراجع ذی ربط با عوامل انتشار و ترجمه آن برخورد قاطع نمایند و الا به صورت علمی پاسخ داده شود، تا این حجم از ترس و وحشت از عوارض واکسیناسیون به مردم تزریق نشود و اگر واقعی است وای بر ملت و وای بر افراد و مسئولانی که چشم و گوش بسته اجبار می‌کنند و از همه بدتر موضوع را برای نظام و رهبری و سپاه و بسیج فاکتور می‌زنند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۸
جواد جاویدنیا

واکسن

کرونا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی