دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

حمله گرگها در فضای مجازی ولنگار

شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷ ق.ظ

🔴 حمله گرگها در فضای مجازی ولنگار

🔹آقایان مجلس و دولت و قوه قضاییه اگر خانواده خود شما هم اینطور هدف حملات و تخریب‌های ناجوانمردانه شیاطین  قرار میگرفتن باز هم دست روی دست میگذاشتید؟ 

 ✍️کاربر یا مهدی

👈پ.ن: 

🔸مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۹۹/۴/۲۲ خطاب به مجلس انقلابی: «مدیریّت فضای مجازی جزو مسائل مهمّ ما است که این مسئله، مسئله‌ی بلندمدّت هم نیست؛ مسئله‌ی کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید [به آن توجّه بشود] و امثال اینها مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجّه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویّت نشوید».

🔹با گذشت حدود یک سال و نیم هنوز #طرح_صیانت به نتیجه نرسیده و متأسفانه هر روز موانع بیشتری با هدف حفظ شریان‌های حیاتی جاسوس‌افزارها و جنگ‌افزارهای جنگ نرم دشمن به قیمت صدمات هر روزه به بنیانهای فکری و فرهنگی و دینی و اخلاقی و انقلابی جامعه در برابر آن ایجاد می‌شود.

🔸راستی عملکرد دولت و مجلس انقلابی نسبت به فضای مجازی، با وجود عدم تغییر دبیر شورایعالی فضای مجازی، تفاوتی نسبت به زمان دولت روحانی خواهد داشت؟

🔹واقعیت تلخ این است که مدتهاست فریادهای علی زمان در خصوص فضای مجازی شنیده نشده و بارها به حاج قاسم و شهدا و مقدسات دینی مان در فضای مجازی حمله شده، اما نه تنها عادت کرده‌ایم که دیگر بی‌عملی مان و زیر پا گذاشتن فرامین ولی را به هر نحو و گاهی به استناد ناقص به فرمایشات همان ولی توجیه می کنیم.

#صیانت_ایران

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۹
جواد جاویدنیا

صیانت ایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی