دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

سکوت مصلحتی در مقابل ظلم

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۷ ب.ظ

 

🔴سکوت مصلحتی در مقابل ظلم

🔹در تمام مدتی که به لحاظ بیان حق و پیگیری منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی مورد هجمه دوست و دشمن قرار داشتم، همیشه عده ای از دوستان انقلابی توصیه می کردند باید سنگر را حفظ کرد تا در موقع مناسب قوی شد و آن گاه از سنگر خارج و کاری کارستان کرد. اما اگر با تندروی این سمت را از دست بدهی، پشیمان خواهی شد.

🔸با این استدلال باید همیشه ظلم و خلاف حق را ببینی و سکوت کنی و گاهی برای حفظ جایگاه انقلابی حرفهایی بزنی که به کسی برنخورد و اصطلاحا تعامل سازنده داشته باشی و الا می شوی انقلابی بی تدبیر و تندرو.

🔹توصیه دیگر برخی عزیزان این بود که مفاهیم آتش به اختیار و مطالبه گری و ... مختص جوانان دانشگاهی و طلاب و بسیجیان است و کسی که در سمتهای دولتی است باید تابع سلسله مراتب باشد و پیگیری اوامر ولایت ولو در حیطه وظایفش باشد، مادام که مقام بالاتر صلاح نداند، هیچ ارتباطی به فرد ندارد و اگر اقدامی در چارچوب وظایفش برای پیاده سازی منویات ولی فقیه انجام دهد،اقدامش می شود خارج از صلاحیت و مستوجب تعقیب و ...

🔸دم از حاج قاسم زدن آسان است، اما عمل کردن همچون او در دفاع از ولایت و جان و مال و آبرو خرج کردن دراین راه بسیار سخت است.

🔹حالا هم در فضای مجازی و هم در واردات واکسن ها و داروهای آمریکایی و انگلیسی عده ای دانسته سکوت کردند

🎥استاد رحیم پورازغدی:
کسانی هستند که در هر دوره‌ای می‌فهمند حرف حق و باطل چیست، ولی موضع نمی‌گیرند! ظلم می‌بینند، حرف نمی‌زنند؛ چون می‌خواهند خودشان را حفظ کنند، نه حقوق مردم را.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی