دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

می‌خواهید شریک جنایت شوید؟

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۸ ب.ظ

⭕️ می‌خواهید شریک جنایت شوید؟

🔹 نتیجه نصب دوربین‌های آژانس در تاسیسات هسته‌ای کرج و اجازه به بازرسان آژانس برای تفتیش این مجموعه آن شد که این مجموعه هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار بگیرد!
حمله‌ای که گرای آن را بازرسان محترم آژانس داده بودند.

🔹بعد از حمله به تاسیسات کرج دوباره سر و کله‌ی مدیرکل آژانس پیدا شد و با فشار و چانه زنی اجازه نصب مجدد دوربین‌ها در این مرکز را از "دولت رئیسی" گرفت!

🔹هر کسی با الفبای مسائل امنیتی آشنا باشد می‌داند اطلاعات مراکز و دانشمندان هسته‌ای ما از طریق آژانس و بازرسان و دوربین‌های آن به دست رژیم صهیونیستی و تروریست‌های آن رسیده و این یعنی همکاری با آژانس مساوی جاده صاف کنی برای حملات آینده صهیونیست‌ها به مراکز و دانشمندان هسته‌ای کشور و شراکت در جنایات بنی‌صهیون است!

🔹بدیهی است که نیت دولت سیزدهم از همکاری با آژانس، خیر است. اما در چنین مواردی، نتیجه عمل (دسترسی آدمکش‌های تل آویو به اطلاعات حیاتی درباره مراکز و دانشمندان هسته‌ای ما از طریق بازرسان آژانس) مهم است و نه نیت دولت!!

🔹بماند که ما سال‌هاست سخت‌ترین و سنگین‌ترین نظام بازرسی از تاسیسات اتمی موجود در جهان را پذیرفته‌ایم اما آژانس به هیچ یک از تعهدات خود (مندرج در معاهده NPT) در قبال ما عمل نکرده و این یعنی وفاداری به تعهدات ما در قبال آژانس، هیچ معنایی جز ادامه یک تصمیم غیرمنطقی و غلط ندارد و منطقی‌ترین تصمیم ممکن، کنار گذاردن "پروتکل الحاقی و نظام بازرسی مبتنی بر برجام" و بازگشت به نظام "بازرسی عادی" بر اساس NPT است.


@pas_kouchehaie_enghelab

•┈┈••✾••┈┈•

@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۵
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی