دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

حذف کردن صفحه وزیر ارشاد توسط اینستاگرام

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰، ۰۳:۴۹ ب.ظ

🔹اینستاگرام صفحه وزیر فرهنگ و ارشاد را هم به‌خاطر انتشار پستی درباره سردار شهید #حاج_قاسم سلیمانی، حذف کرد!

پی‌نوشت:
⬅️ اینستاگرام با این‌کارِ خود ثابت می‌کند که بیش از این‌ها پَست و بی‌ارزش است. حاج قاسم  فقط متعلق به مردم ایران نیست، بلکه همه مردم دنیا او را متعلق به خود می‌دانند.

🔺آیا این‌کار از ترس است یا برای تحقیر⁉️‼️

🔺می‌توان گفت که هر دو، و این‌جا قطعاً ترسی در برابر حق است و اگر هر یک از ما یک قاسم سلیمانی باشیم و بتوانیم راه حاج قاسم را پیش ببریم، مطمئناً از هر یک از ما ترس خواهند داشت؛ همان‌گونه که از حاج قاسم می‌ترسند!

🔺ترس از سردار عزیز مسلماً برای این است که حاج قاسم اندیشه، هدف و تفکرش کم رنگ کردن حضور آمریکا، بیرون کردن آمریکا و صهیونیست‌ها از منطقه و نابودی شیطان بزرگ است؛ پس ماهم بیایم مثل همین کار حاج قاسم، با حذف بدافزار صهیونیستی اینستاگرام، آمریکایی‌ها را از جغرافیای سایبری منطقه محو کنیم، تا این‌گونه هم بترسند و هم تحقیر شوند

✍️ نام‌گمنام
🆔 gap.im/rahbar_admin.ir

#صیانت_از_غیرت
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh

•┈┈••✾••┈┈•

@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی