دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 مدیریت انقلابی که می‌تواند مشکلات فضای مجازی را حل کند در مکتب #حاج_قاسم

🔹مدیریت انقلابی اینگونه نیست که در دل بحران بترسد و فرار کند، یا پشت میز بنشیند تا شرایط فراهم شود. مدیر انقلابی در دل تهدید وارد می شود و ته ید را به فرصت تبدیل می کند.

🔸گودال فساد جایی درست می شود که انتصاب ها باندی و جناحی باشد و مدیر چه اصلاح طلب و چه اصولگرا منطقه امنی برای خود درست کند و مانع نقدها و انتقادات شود.

🔹تحصیلات مدیر زمانی به درد می خورد که در عرصه عمل نمود پیدا کند.

👈پ.ن: با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود. با حاج قاسم حاج قاسم گفتن نیز مدیریت حاج قاسمی نمی شود. مسئولان فضای مجازی کشور اگر با این همه فریاد رهبری غیرت دینی به خرج ندهند و بدون هراس از هجمه های رسانه‌ای و بوقهای تبلیغاتی دشمن اوامر ولی را در ساماندهی فضای مجازی فورا عملیاتی نکنند، در قبال قتل عام داعشیهای فضای مجازی باید در پیشگاه خداوند متعال و امام زمان و شهدا پاسخ‌گو باشند. آنها که با سکوت در مقابل اوامر صریح رهبری و به سکوت کشاندن رسانه‌ها در این زمینه تصور می‌کنند می توانند حفظ ظاهر کنند و با عمل ضدولایت، ولایی بودن ظاهری خود را حفظ کنند سخت در اشتباهند.
♦️چرا که رسول خدا وعده داده است: لا تَکرِهُوا الفِتنَهَ فِی آخِرالزَّمانِ فَاِنَّها تُبیرُ المُنافِقِین

«از فتنه های آخرالزمان کراهت نداشته باشید که منافقان را نابود می کند»

حال با توام توان و پشتیبانی عملیات روانی و رسانه‌ای خود تلاش کنید حق را بپوشانید، اما وعده الهی محقق خواهد شد.
💠✍️ #دکتر_جاویدنیا

🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی