دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 انقلابی نماهای داخلی همگام با اینستاگرام که ۵ هزار پست با هشتگ #نادر_طالب_زاده را حذف کرد!
آنان نیز در بایکوت خبری مرحوم نادر طالب‌زاده به سر میبرند...

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:↙️

🔸اپلیکیشن اینستاگرام در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی خود، پست‌های کاربران با هشتگ #نادر_طالب_زاده را از دسترس خارج کرد!

👉 yjc.news/00Y5Vg

👈پ.ن: اینستاگرام توپخانه جنگ شناختی صهیونیستی است. اما هنوز برخی تصور دارند که جهاد تبیین با حضور در اینستاگرام میسر است. غافل از اینکه حضورشان و جذب مخاطب بیشترشان سبب تداوم کار این توپخانه و  نقطه زنی بیشتر اهداف کلیدی این جنگ افزار خوش ظاهر می‌شود.
کاش حداقل با بررسی بیشتر می‌فهمیدیم که کجای زندگی و شخصیت نادر طالب زاده‌ سبب ترور وی توسط اینستاگرام شد و کدام خصوصیت در ما وجود ندارد که اجازه ادامه فعالیت به ما می‌دهد؟
اگر بصیرت داشتیم با مرور مواضع اخیر این بزرگوار، دست صهیونیست را در قضایایی همچون #واکسیناسیون_اجباری با واکسن‌های خطرناک با منشأ مشکوک می‌دیدیم. نه اینکه همراستا با اینستاگرام حتی از انتشار پیام امام خامنه‌ای در مورد ایشان خودداری کنیم و ژست انقلابی هم بگیریم.


💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی