دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 #عصر_جدید قبح شکنی با محوریت صدا و سیما تا حاشیه روز قدس

🔹برای سال دوم است که برنامه عصر جدید صدا و سیما با میدان‌داری مجری خوش‌نام برنامه ماه عسل احسان علیخانی در سکوت مراجع و حوزه‌های علمیه اقدام به تبلیغ و تشویق حرکات قبح‌شکنانه دختران، ابتدا در سنین کم و در ادامه دختران نوجوان و در حال حاضر جوان نموده است.

🔸تقریبا تمام این گروهها که به همت عصر جدید قارچ گونه رشد کرده‌اند، با چهار امتیاز سفید و تشویق داوران و حتی کلید طلایی همراه بوده اند و به فینال نهایی نیز راه یافته‌اند.

🔹ورزش دختران در خفا و در حدی که جایگاه زن در جامعه اسلامی را حفظ کند امری پسندیده است، اما این وضعیت جدید به نمایش درآوردن در انظار عمومی و الگوسازی و تشویق دختران جامعه به این سمت چیزی جز یک قبح شکنی جریانی نیست.

🔸بازتاب فضای مجازی شخصیت این الگوها و رسیدن به درآمد و رفاه و معروفیت همراه با زندگی مجردی، چیزی جز قبح زدایی و مخالفت با سیاستهای عفاف و حجاب و فرزندآوری نیست.

🔹آخرین نمونه نمایش قبح شکنانه دختران کاراته کار در حاشیه روز قدس (عکس اول) است که توسط کانال مساله دار گیزمیز پوشش داده شده است.

🔸آیا صدا و سیما آیا به عواقب این قبح‌شکنی توجه دارد؟ 

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی