دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

سیدعلی دهه نودی هاشو فراخوانده

جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲ ب.ظ

🔴سیدعلی دهه نودی هاشو فراخوانده

🎥تصاویر هوایی عظمت حضور بیش از صدهزار نفری مردم در اجتماع بزرگ خانوادگی «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

🎥اشک و بغض یک دهه نودی برای امام زمان در میدان شهدای مشهد

🤲 به حق این اشکهای مظلومانه اللهم عجل لولیک الفرج

👈سلام فرمانده نشان داد بر خلاف تمام ارزیابی ها و ادله سخیف برخی به ظاهر انقلابیون دامن زننده به ولنگاری فضای مجازی به بهانه جذب مخاطب، نه حاضرند از نام و نان فضای مجازی تحت سلطه دشمنان امام زمان دست بردارند و نه حتی فضای مجازی داخلی را به بهانه جذب مخاطب پاکسازی کنند. سلام فرمانده نشان داد اگر با اخلاص و نیت شادی دل امام زمان همت کنید در تولید محتوای فاخر هنری و منطبق با ارزشهای اصیل جامعه، همه اقشار جامعه همانگونه که حاج قاسم را همراهی کردند و تعظیم کردند، این محتوا و فضای سالم را هم حمایت می کنند.

👈افسوس که علیرغم همه تذکرات امام خامنه ای نایب بر حق امام زمان و تذکرات صریح ایشان در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه انقلابی و مردمی بودن، دوری از جوزدگی است،  و تحت تأثیر جو روانی ایجاد شده از مصوبات مجلس عقب نشینی نکنید، هنوز برخی انقلابیون در حیرت ضلالت مانده اند و نتوانسته اند و نخواسته اند، اقدام جهادی در ساماندهی فضای مجازی را برای خود و دیگران تبیین کنند.

1️⃣پویش #سلام_فرمانده و گستردگی آن در سراسر ایران اسلامی عزیز نشان داد، خدا برای نصرت دین خود منتظر ما نیست بلکه اساسا نیازی به ما ندارد. این ما هستیم که باید تلاش کنیم نام خود را در زمره ناصران و یاوران دین ثبت و ضبط کنیم.

2️⃣در غفلت، دنیاطلبی، منفعت طلب، سیاست زدگی و هر عنوان تهوع آور دیگری که مسئولان را فراگرفته و نتیجه آن رهاسازی کودکان معصوم این سرزمین امام زمان در منجلاب کثیف و نجس فضای مجازی است، تلاش مخلصانه چند طلبه شهرستانی اینچنین تاثیرگذار می شود تا پاسخ کوبنده ای به کسانی باشد که می گویند مردم از دین رویگردان شده اند و دوره شعار انقلابی و مذهبی به سرآمده...❗️

3️⃣ خیر آقایان❗️مردم از دین رویگردان نشده اند، این شمایید که با راحت طلبی، ترجیح منافع سیاسی- جناحی یا هر دلیل واهی و پوشالی دیگر، باعث رویگردانی بخشی از مردم از دین شده اید. اما بدانید وقتی شما کوتاهی می کنید، خدا تلاش خالصانه چند جوان دست خالی لنگرودی را چنان موثر کرده و در قلب ها نفوذ می دهد تا شاید شما متنبه شده، توبه کرده و جبران مافات نمایید.

4️⃣آقایان اعضای شورای عالی فضای مجازی، وزیر ارتباطات، رئیس و نمایندگان مجلس، رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و... نائب الامام بارها و بارها به شما هشدار داد، نهیب زد، با تندی گفت. گفت که به داد مردم برسید، گفت نوجوانان و جوانان پاک را از قتلگاه فضای مجازی نجات دهید، گفت فضای مجازی سلاح شیمیایی است که پیر و جوان، زن و مرد را تار ومار می کند، گفت فضای مجازی سگ هاری است که دارد مردمان سرزمین مان را می درد اما شما...❗️

بترسید از آتشی که وقودها الناس و الحجارة و زبانه‌هایش انتظارتان را می‌کشد...

@famtaa

•┈┈••✾••┈┈•

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۶
جواد جاویدنیا

امام زمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی