دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

آقای وزیر تا دیر نشده اقدام کنید!

سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱ ب.ظ

♨️آقای وزیر تا دیر نشده اقدام کنید❗️ 

1️⃣آقای وزیر اطلاعات اخیرا اظهار داشته‌اند دشمن در سه موضوع اعتراضات، اقدامات تروریستی و فضای مجازی متمرکز شده است.

2️⃣جناب آقای وزیر❗️فضای مجازی نقطه تلاقی تمام مخاطراتی است که کشور را تهدید می‌کند، از چالش‌های امنیتی مانند اعتراضات و اقدامات تروریستی که مستقیما مربوط به حوزه کاری شما است، تا معضلات فرهنگی و اقتصادی که پیامدهای امنیتی گسترده و عمیقی در پی دارد و باز به حوزه کاری شما مرتبط می‌شود.

3️⃣امام خامنه‌ای طی ده سال گذشته بارها درباره تهدیدهای وابستگی فضای مجازی به بیگانگان و لزوم استقلال سایبری کشور هشدار داده‌اند که متاسفانه در دولت قبل نه تنها شنیده نشد بلکه در جهت عکس آن عمل شد.

4️⃣نکته تعجب برانگیز اما، خمودی و بی‌عملی مرگبار دولت مستقر نسبت به فضای مجازی است که به تعبیر رهبری زیر کلید مستکبران قرار دارد.

5️⃣جناب آقای خطیب❗️وزیر ارتباطات که با گذشت قریب یکسال، اقدام موثری در رفع دغدغه‌های رهبری درباره فضای مجازی صورت نداده است. اما وظیفه ذاتی شما به عنوان دستگاه امنیتی کشور آن است که مانع اشراف اطلاعاتی دشمنان -به واسطه دسترسی به بیگ دیتا- و مدیریت افکار عمومی توسط آنان شوید.

6️⃣آقای وزیر❗️ گلوگاه تمام معضلات امنیتی بلکه فرهنگی و اقتصادی که پیامدهای امنیتی جبران ناپذیری دارند، فضای مجازی یله و رها است و کوتاهی دولت در ساماندهی این فضا فجایع سهمگینی به دنبال خواهد داشت. تا دیر نشده اقدام کنید❗️

✍️حجت الاسلام محمد کرباسی

@famtaa
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۷
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی