دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

📍واکنش صریح حجت الاسلام حسین میرزایی(نماینده مردم انقلابی اصفهان و عضو کمیسیون های اصل نود و فرهنگی مجلس یازدهم) در گفت و گو با روزپلاس نسبت به اظهارات اخیر وزارت بهداشت و تخصیص سه دوز واکسن برای سفر زیارتی اربعین 👇👇

زیارت اربعین یک مراسم عبادی،سیاسی، اجتماعی،عرفانی و حماسی است.مسائل بهداشتی صرفا یکی از زوایای حاشیه ای این حرکت است. وزیر بهداشت که تخصصی در جنبه های اصلی این مراسم ندارند بهتر است پیش از اظهارنظر در این رابطه با اهل فن مشورت کند.

وی تاکید کرد: اکنون شاهد برگزاری اجتماعات گوناگون و صدها هزارنفری هستیم بدون هیچ کنترلی و حتی چک کردن برای دریافت یک دوز واکسن و الحمدالله که حادثه ای نیز از جهت کرونا پیش نیامده است لذا #دستور_وزیر  برای دریافت سه دوز واکسن برای اربعین #سوال_برانگیز_است. 

این نماینده افزود:حتی برای دیدار نمایندگان با حضرت آقا نیز دو دوز واکسن کافی بود‌. 

میرزایی در خصوص تست پی سی ار نیز گفت: #انجام دادن_پی_سی_ار نیز باتوجه به نظر متخصصین که درصد تشخیص صحیح را ۴۰ درصد اعلام کردند  نوعی #سرکیسه_کردن_مردم و #کسب_درآمد است. 

🔰 در بین این فشارهای معیشتی این روزها مردم دنبال پناهگاهی هستند تا درد دل شان را بازگو کنند چه پناهگاهی بهتر از عتبات عالیات و زیارت اربعین.وزارت بهداشت به جای #سنگ_اندازی بهتر است #مسیر_سنگ_برداری را در پیش بگیرد. الان باتوجه به اینکه تب و تاب کرونا در دنیا فروکش کرده و بقیه کشورها نیز شرایط کرونایی را سهل و آسان میگیرند پس بهتراست وزارت بهداشت ملاحظه شرایط را داشته باشد و #سخت‌گیری در خصوص برگزاری اربعین را کنار بگذارد.

🆔 @huseinmirzaie_ir
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۷
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی