دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نمره صفر فرهنگ

دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۵۳ ب.ظ

⭕️ نمره صفر فرهنگ

🔹این تصاویر بخش اندکی است از مجموعه‌ای که پخش آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت هفتگی در یکی از پلتفرم‌های ایرانی آغاز شده و بنا دارد فساد و تعفن رایج در میان برخی  سینماگران ایرانی را به روح و جان کودکان معصوم این دیار تزریق کند!

🔹 از وزارت ارشاد دولت سیزدهم توقعی نیست که مانع تولید و پخش چنین "سم مهلکی" شود! (سمی که قرار است قاتل انسانیت و شرافت و عفت کودکان این سرزمین باشد) و به همین دلیل حرفی هم با وزیر ارشاد این دولت نداریم! (واقعا ایشان تماشای چنین اثری را برای فرزند و خانواده خود روا می‌دانند؟)

▪️حرف ما با آقای رئیسی است!
بزرگوار! شما بهتر از ما می‌دانید که مسئولیت شرعی و قانونی تولید و پخش چنین آثاری (و تاثیرات آن بر ذهن و روان کودکانی که مخاطب چنین آثار فاسدی هستند) به عهده شماست و در محضر محکمه عدل الهی نمی‌توان بهانه آورد که مشغول جراحی اقتصادی و تامین معیشت مردم بودم و برای ممانعت از تولید و پخش چنین محصولاتی وقت نداشتم!

❇️ آقای رئیس جمهور!

برای این که عملکرد فرهنگی دولتتان بیش از این باعث رنجش و ریزش  حامیان شما نشود، توجهی جدی به حوزه فرهنگ داشته باشید تا نمره عملکرد فرهنگی دولت سیزدهم "صفر" نشود!

@pas_kouchehaie_enghelab
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی