دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴 تعارض عملکرد فرهنگی مدعیان انقلابی گری با مکتب حاج قاسم

🔹۱۳ ساله‌ای که خانواده را نجات می‌دهد و در بزرگسالی ناجی ملت می شود یا ۱۳ ساله‌ای که ضد خانواده است و در فضای مجازی ولنگار دست‌پخت روحانی و رهاشده انقلابیون مجلس و دولت و قضا، دریدن پرده‌های حیا را به همسالانش آموزش می دهد؟
🔸فضای مجازی که عکس حاج قاسم را حذف کرد و انقلابیون با نهیب رهبری هم بیدار نشدند، امروز به فکر حذف رسم حاج قاسم افتاده و خودفروشان وطن فروش بی دین که همیشه رسمشان حرفهای سخیف و بی ارزش است، به خود اجازه می دهند، مفهوم آزار جنسی را به سربازان جان برکف دفاع مقدس نزدیک کنند. 
🔹اگر همان سربازان نبودند و امثال این رجاله ها طعم واقعی تجاوز جنسی را همچون زنان اسیر داعش چشیده بودند، سینمایی مانده بود که آنان را از زیر دست و پا به این عرش برساند؟
🔸وای از جاه و مقامی که برای حفظ آن، اگر جلوی چشمشان بیش از این ناموس شیعه را به تاراج ببرند و به مقدسات توهین کنند و ارزشهای این ملت را به لجن کشانند، سکوت پیشه می‌کنند.
🔹آن قدر برای فرار از مسئولیت «شرایط حساس کنونی» را بهانه کردید که این واژه‌ها از شما به خدا پناه بردند.
🔸واغیرتا، وا اسلاما، وا اماما، وا ناموسا، وا شهیدا، تا کی بناست آشکارا منکرات انجام شوند و حتی صدایی از مسئولان انقلابی بلند نشود. رصد کنید فقط یک سال اخیر را، با این همه خروش رهبری کدام مسئول کوچکترین عکس العملی نشان داده است، الا عکس‌العمل انفعالی و ناشی از جوزدگی؟ 

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی