دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

دولت و راهبرد "دلم می خواد"

شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۰ ب.ظ

⭕️ دولت و راهبرد "دلم می خواد"

🔹سخنگوی دولت : دولت با دسته بندی مردم برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی مخالف است همه مردم باید در چارچوب قانون و حقوق شهروندی از خدمات عمومی دولت بهره مند شوند.

🔹 سخنگوی ستاد ملی کرونا: 
تزریق ۲ دوز واکسن کرونا حتما اجباری می‌شود و برای استفاده از خدمات عمومی نیز ضروری خواهد بود و احتمالا تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای مجاز شدن تردد افراد اضافه شود.

❇️ جمله دوم  به فاصله یک هفته پس از عبارت سخنگوی دولت بیان شده و نشان می دهد که دولت سیزدهم چقدر قانونمند و هماهنگ عمل می کند!

▪️وقتی یک مقام قضایی در جهت پاسداری از حرمت حکم الهی حجاب و حفظ امنیت و سلامت اجتماعی و روانی جامعه، دستور ممانعت از حضور زنان بی حجاب در مترو را می دهد ، سخنگوی دولت (همگام با  رسانه های لندنی و ضد انقلاب داخلی و خارجی ) از مخالفت دولت با "دسته بندی مردم" برای ارائه خدمات شهروندی و عمومی ، سخن می گوید اما وقتی پای کرونا و توصیه های پزشکی درباره واکسن به میان می آید سخنگوی ستاد کرونا بر"دسته بندی مردم" و افزایش محدودیتها جهت دریافت خدمات عمومی تاکید می کند!

▪️به بیان ساده :  آنجا که پای حکم خدا و سلامت دین و روان مردم مطرح است مخالف "دسته بندی مردم " هستیم  و جایی که پای سلامت جسم مردم و توصیه برخی از پزشکان مطرح است به شدت موافق " دسته بندی مردم" هستیم و ملاک هم خودمانیم و هر چه دلمان بخواهد و به عقلمان برسد!

▪️پس از بازگشایی دانشگاه ها در سال جاری بسیاری از دانشجویان به علت عدم تزریق واکسن کرونا از دریافت خوابگاه محروم و آواره کوچه و خیابان شدند!

❇️ لازم است یک مقام مافوق ،سخنگوی دولت را درخصوص آنچه نباید بگوید توجیه کند تا تناقضات داخلی دولت به این شکل علنی نشود!
وظیفه سخنگو ، دفاع از دولت است نه گاف دادن و دردسر ساختن برای دولت!

@pas_kouchehaie_enghelab
•┈┈••✾••┈┈•
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۵
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی