دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مسمومیت یا کرونا؟

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ

⁉️مسمومیت یا #کرونا؟

🔻سخنان خانم آمنه نوروزی که خود را پرستار و کارشناس ارشد بیوشیمی معرفی کرده‌اند و به مناسبت آغاز مجدد #کروناهراسی این فایل را منتشر کرده‌اند.

🔻مادام که فردی در خفا نظر خود را می‌گوید، مسئولان وظیفه‌ای ندارند. اما وقتی موضوع در فضای مجازی مطرح شد، مسئولان وظیفه قانونی دارند.

🔻قوه قضائیه انقلابی وظیفه دارد این ادعا که عامل مرگ بیماران بستری شده مسمومیت است و واکسن عامل کشتار است را بیطرفانه و قاطعانه بررسی تا مشخص شود امثال این هموطن، حکم سوت‌زن و افشاگر فساد را دارند و مستحق حمایتند یا به قول برخی شیاد و کلاهبردار و دروغگو و ضدنظامند و مستحق اشد برخورد؟
🔻اینکه ایشان می‌گوید «حاضرم اعدام شوم اگر ادعایم غلط باشد ، آیا نمکی و عین اللهی و مردانی و محرز و.... هم حاضرند، اگر ادعایشان غلط و باعث ادامه کشتار مردم توسط برخی با مسمومیت بود، اعدام شوند»؟ آیا ادعای کمی است و باید بی‌پاسخ بماند؟

🔻اقدام ولایی این است که برای تمامی واکسن‌هراسان و کروناگریزان دادگاهی علنی برگزار شود و از وزارت بهداشت آمار شفاف مطالبه گردد و آن گاه یک بار برای همیشه این قاعله خاتمه یابد.

🔻بزرگترین سرمایه نظام اعتماد مردم است و مصالح هیچ باند و جناحی نباید مانع اقدام عاجل در این زمینه شود.

🔻عدم برخورد و مسکوت گذاشتن این اظهارات بر خلاف مشاوره اطرافیان ظاهرا دلسوز مسئولان انقلابی، تنها باعث سلب اعتماد بیشتر مردم و افزایش آمار واکسن‌گریزان خواهد شد.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
جواد جاویدنیا

واکسن

کرونا

کرونا هراسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی