دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مساله حجاب

پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۰ ب.ظ

🔴مساله #حجاب

🔹حکومت اسلامی موظف است در مقابل #حرام_اجتماعی بایستد

🔸آقایان مسئول! شیوه ای که در اقناع اجباری برای واکسیناسیون به کار رفت نشان داد که ظرفیتهای زیادی برای اجرای قوانین و مقررات در کشور وجود دارد. مهم آن است که مسئولان بخواهند یا نخواهند. یا اجرای آنها با منافع سیاسی و حزبی سازگاری داشته باشد یا خیر؟ 

🔹مصلحت اندیشی در اجرای قوانین و مقررات فقط بر عهده امام جامعه است و الا وقتی امام جامعه صراحتا در مواردی دستور می دهد و موضع‌گیری می کند، دیگر مسئولان فقط باید اجرا کنند و هر گونه مصلحت اندیشی بر خلاف امر صریح امام جامعه حرام اجتماعی است. چرا که تجربه ثابت کرده است، هیچ کس بیش از امام خامنه‌ای به مصالح کشور و جامعه آگاه نیست.

🔸بماند که در همان مسأله کرونا و واکسیناسیون، از بیش از ۵۰ دستور صریح رهبری، مسئولان فقط بر یک موضوع اجماع دارند و آن هم #واکسیناسیون_اجباری و تداوم حیات ستاد کرونایی است که با آمارهای غیرشفاف و فاقد قطعیت علمی و با مخفی شدن پشت سانسور رسانه‌ای مخالفان و منتقدان، با مصوبات فراقانونی به حرام اجتماعی تضعیف ارکان قانونی کشور ادامه می‌دهد و از همه اسف‌بارتر اینکه در مقابل قرائن جدی به خطر انداختن سلامت مردم به عنوان یک حرام اجتماعی دیگر، به کار خود ادامه می دهند.

🔹حتی فریاد امثال نادر طالب زاده هم شنیده نشد.

🔸امید است در شرایطی که حتی بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال با سیاستهای ستاد کرونا همراهی می‌کنند، این انتقادات دلسوزانه  تضعیف نظام تلقی نشود.

💠✍️ دکتر جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۳۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی