دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴تداوم سکوت انقلابی‌گری قوه مجریه و قضائیه را زیر سؤال می‌برد

👁‍🗨لایو محمدعلی دُرریز و حمزه شکریان(وکلای دادگستری) را ببینید.

🔹جناب رئیسی، جناب اژه‌ای این صحبتها انقلابی‌گری خودتان و دستگاه تحت امرتان را زیر سوال می‌برد.

🔸کاملا بیطرفانه و فارغ از خط و جناح و انگیزه‌های این دو شخصیت حقوقدان، استدلال‌های حقوقی به کار رفته در این ادعاها کاملا صحیح است.

🔹اگر اصل این ادعاها صحیح است، عکس‌العمل جدی در راستای تصحیح اشتباهات لازم است تا هزینه بیشتر برای نظام ایجاد نشده و اگر اصل این ادعاها اشتباه است، باز هم سکوت در مقابلش راه درست نیست.

🔸به سکوت و همراهی موقتی و رذیلانه BBC و ایران اینترنشنال و فضای مجازی تحت کلید استکبار دل‌خوش نباشید که آنها به موقع روی این موضوعات موج‌سواری خود را انجام خواهند داد.

🔹البته حقیر که در حد دسترسی‌های خود بررسی کردم و میزگرد حقوقی هم برگزار کردم و طی نامه رسمی خدمت برخی حضرات نیز اعلام داشته‌ام که عملکرد وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا واقعا زیرسؤال است.

🔸رؤسای بزرگوار، تا دیر نشده شفاف سازی کنید و الا روز به روز هزینه نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.


💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۰۴
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی