دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

درسهای اربعینی برای فضای مجازی

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۵۷ ب.ظ

🔴درسهای اربعینی برای فضای مجازی

🔹اربعین نماد بازگشت پیروزمندانه اهل بیت پیامبر از جنگ نابرابر رسانه ای دستگاه یزیدی با دست خالی، اما با اعتقاد و اراده آهنین حضرت زینب و حضرت سجاد علیهما سلام است.

🔸جنگ نابرابری که ریختن خون امام معصوم و بهترین بنده خدا بر زمین را عده ای خبردار نشدند و عده ای احتمالش را نمی دادند و جا ماندند و عده ای که قلبشان با امام بود در صحرای کربلا در صف یزیدیان قرارداد که می دیدند با امامشان چه می کنند و فقط از دور تماشا کردند و دعا می کردند و در این میان عده ای قلیل از منافقان ظاهرالصلاح توانستند آن فاجعه عظیم را رقم بزنند.

🔹بهترین مصداق برای حصار رسانه‌ای که امام خامنه ای فرمودند و عواقب آن واقعه کربلا است.

🔸سلسله غل و زنجیری که بر پا و دست و گردن اهل بیت پیچید، در واقع حصار رسانه ای یزیدیان بود که اگر نبود، فاجعه کربلا نبود.

⚫️حصار رسانه ای یزیدیان چگونه شکل گرفت؟ 

🔻از غدیر که پیامبر به صراحت تمام ولایت و جانشینی امیرمومنان را ابلاغ کرد، اما حاضران در ابلاغ به غایبان کوتاهی کردند و آفتاب غدیر پشت ابرهای غفلت و خیانت و نفاق ماند و سقیفه اتفاق افتاد و حق ولایت غصب شد.

🔻از آنجا که فریب خوردگان صحابه پیامبر در مقابل جهاد تبیین و مطالبه به حق حضرت فاطمه زهرا (س) که در دل شب درب منازل آنها می رفت و غدیر را یادآوری می کرد، سکوت کردند.

🔻از آنجا که ابوذرها را تبعید کردند که بی دینی غاصبان خلافت را  فریاد نزند و در جنگ روایتها، روایت غالب روایت دلخواه مستکبران و غاصبان باشد.

🔻از آنجا که قرآن ناطق امیر مومنان را پایمال حیله قرآن های بر سر نیزه کردند و حق مسلم را ستاندند و باز هم ولایت را متهم کردند که چرا به رای ما تسلیم شدی؟

❓نتیجه اینها چه شد؟ غصب ولایت توسط فردی میمون باز دائم الخمر که دستور چنان جنایتی در حق آل الله را داد و باز چه فاجعه بار که فقط با ابزار فریب رسانه ای و بهره گیری از همان حصار رسانه ای، روایتهای جعلی از دین را توسط قاضی شریح رواجه دادند و میثم تمارها را زبان بریدند و مسلم را تنها گذاشتند و امامشان را به مقتل بردند.

❌وقتی رفاه طلبی و دنیاطلبی خواص سبب تکمیل حصار رسانه ای دشمن شود، فقط ریختن خونهای پاک و سرهای بر نیزه و جهاد تبیین با همه داشته ها و فریاد مظلومیت است که می تواند درمان جهل مردم شود.

⚠️برادران ولایی، عزیزان انقلابی، سکوت یا تأیید در برابر انحرافات جامعه و خواص، طبق سنت الهی منجر به مسلخ رفتن حق و عدالت می شود، ای کاش قبل از اینکه حقایق ذبح شوند و زینبها به اسارت روند، بیدار شویم و ندای هل من ناصر حسین زمان را بشنویم و به یاری اش بشتابیم و حاضر شویم از مال و جان و آبرومان بگذریم تا در اربعین شرمنده ولایت نباشیم...

🤲ای کاش حصار رسانه ای را بشکنیم و مردم را از محاصره فکری سلاح افزارهای رسانه ای بیگانه خارج سازیم و جانانه در راه اجرای دستور امام جامعه از آبرو و مقاممان هزینه کنیم تا زیارت اربعینمان واقعی باشد.

👈کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود...
👈کربلا تکرار نمی شود اگر همگان زینب بودند...
👈با بوقهای رسانه ای یزیدیان زمان و تحت کلید استکبار، نمی توان به جنگ استکبار رفت... بلکه خود به جنگ امام زمان کشیده می شویم...

🔺آن گونه که می بینیم به خاطر ترس از هیاهوی بیگانگان برخی دستورات صریح امام جامعه بر زمین مانده است و ابوذرها در حصر و تبعید یا سانسور خبری‌اند...

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۶
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی