دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

ایده اربعینی برای تداوم اعجاز حسینی در فضای مجازی

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

🔴ایده اربعینی برای تداوم اعجاز حسینی در فضای مجازی

🔹این اعجاز حسین است که خبرنگار شبکه خبرپراکنی یزیدی  BBC یا بلاگر آمریکایی تربیت‌شده فضای شامی اینستاگرام را هم جذب خود می‌کند و به اذن الهی ابزار دشمنی دشمنان را در اختیار نشر ناگهانی عظمت اربعین قرار می‌دهد.

🔸اما می‌دانیم که دایره اثرگذاری این معجزات در اختیار همان دشمن شمر صفت است که حقیقت را هر جا ببیند سر می‌برد تا مانع گسترشش شود و اسارت اهل حق را رقم می‌زند.

🔹دل خوش کردن به اینکه دستگاه رسانه‌ای یزیدیان زمان اجازه درخشش اینگونه تجلیات حسینی را بدهد خیال خام است.

🔸پس ایجاد شبکه رسانه‌ای اربعینی و حسینی با زیرساختی مستقل و مصون از اعمال مدیریت یزیدیان، اولین پیش نیاز #جهاد_تبیین است.

🔹ای کاش از بستر اربعین برای ایجاد رسانه جهانی اربعین بهره گیری شود. اولا با ایجاد نرم‌افزار ایرانی در طراز حسین و پالایش واقعی نرم افزارهای ایرانی از جنبه‌های ضد اسلامی و ارائه چهره واقعی نرم افزار ایرانی در طراز انقلاب و نه نرم افزارهایی که آلودگی را به بهانه جذب مخاطب آزاد گذاشته‌اند، سپس تضمین پرداخت هزینه ارسال و دریافت پیامک از شماره های غیرایرانی از ناحیه اپراتورهای تلفن همراه و بسیج امکانات کشور در راستای تامین حداکثر پهنای باند و کیفیت برای آنها و در نهایت، تبلیغ جدی و چهره به چهره نرم افزارهای ایرانی و پویش های تحریم نرم افزارهای آمریکایی صهیونیستی در ایام همدلی جهانی اربعین با هدف تداوم فرهنگ اربعین در فضای مجازی

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی