دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴راهکار خانواده های شهدا و اغتشاشگران و قضات انقلابی در انفعال مسئولان فضای مجازی برای ساماندهی فضای مجازی

🔹طی سه روز گذشته ۱۵ شهید در ۵ استان کشور به شهادت رسیدند و خانواده هایشان را داغدار کرد.

🔸خانواده های بیشماری هم فرزندان یا اعضای خانواده شان بر اثر تحریکات فضای مجازی دست به اغتشاش و بعضا جنایت زدند و یا در تجمعات غیرقانونی شرکت کردند و دستگیر شدند.

🔸بر همه واضح و مبرهن است که منشأ این جنایات و این گرفتاریها، #فضای_مجازی_ولنگار است و در اقاریر دستگیرشدگان کاملا مشخص است.

🔹به خانواده های شهدا و افراد آسیب دیده جانی یا مالی در این آسیبها، و نیز خانواده های اغتشاشگران اطلاع دهید اگر واقعا می خواهند منویات ولایت اجرا شود یا حداقل یکی از عوامل اصلی آسیب به خود را هدف قرار دهند، طبق تبصره ۲ ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای از اینستاگرام، واتساپ و vpnها در دادسرای محل خود شکایت کنند و درخواست فیلترینگ دائم آنها را داشته باشند و مطالبه گری جدی داشته باشند.

🔸قضات انقلابی و مومن هم چه در دادسرا و چه در دادگاه وظیفه شرعی خود را انجام دهند و طبق این متن قانونی دستور فیلترینگ دائم آنها را صادر و جهت اجرا به معاونت فضای مجازی دادستانی کل ارسال کنند.

🔹خبرنگاران و مطالبه گران انقلابی هم موضوع را به جد پیگیری کنند.

🔸وقتی دهها دستور قضایی با درخواست خانواده شهدا صادر شود، دولت مجلس و قوه قضائیه انقلابی در مقابل اجرای قانون مقاومت خواهند کرد؟

👈مبادا مدیون خون شهدا بمانیم

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی