دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴جناب اژه‌ای: به مادر سادات توهین شده بازداشت صوری بس است اقدام پیشگیرانه می‌خواهیم

🔹جناب اژه‌ای قبح شکنی مقدسات مقدمه حملات بعدی است.

🔸وقتی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران لیبرال‌مآبانه یا پرونده‌ای برای سلبریتی‌ها تشکیل نمی‌دهد یا پرونده‌های تشکیل شده با اشاره فلان کارگروه غیرقانونی زیرمجموعه وزارت ارشاد، تشکیل شده با مصوبه نامعلوم، از بخش نامعلوم شورایعالی امنیت ملی روحانی، که وظیفه‌اش ایجاد مصونیت قضایی غیرقانونی و تضمین به سلبریتی‌ها برای عدم برخوردهای قاطع قضایی است، پرونده سلبریتی‌ها را در حد آرام کردن موقت جو مردمی علیه قوه رسیدگی می‌کنند، این اراذل جرأت می‌کنند از حاج قاسم و شهدا گذشته و به مادر سادات توهین کنند.

🔹جناب اژه‌ای به مادرمان توهین شده، سینه سپر کردیم و به قیمت برخورد حفاظت و دادسرای انتظامی با شما اتمام حجت می‌کنیم. صدور حکم جلب و برخورد ظاهری نمی‌خواهیم که فرد از زندان آزاد نشده دهن کجی کند به ارزش‌ها. یا جایگاه‌های کلیدی قوه قضائیه همچون دادستانی کل، دادسرای ویژه روحانیت، دادگستری و دادسرای تهران را از عناصر غیرانقلابی پاک کنید، یا ادعای انقلابی بودن قوه قضائیه را تکرار نکنید و رسما ولایت‌پذیری قوه از جریان غیرانقلابی داخل نظام را به جای ولایت‌پذیری از امام خامنه‌ای اعلام کنید.

🔸منتظریم قوه قضائیه آماری ارائه دهد که طی چندساله اخیر چند مورد پرونده علیه سلبریتی ها و مسئولان رده بالای دولتی خائن به انقلاب و شهدا تشکیل داده و نتیجه آنها چه شده است؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۵
جواد جاویدنیا

سلبریتی ها

فرهاد ظریف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی