دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

شرط دوام جمهوری اسلامی!

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۵۵ ب.ظ

🔰 شرط دوام جمهوری اسلامی!

🔹 شرط دوام حیات جمهوری اسلامی وجود انگیزه های انقلابی و وجود روحیه انقلابی است.

🔹 اگر روحیه ی انقلابی نباشد، جمهوری اسلامی نخواهد بود؛ بله، یک حکومتی سر کار خواهد آمد، اما آن حکومت دیگر جمهوری اسلامی نیست.

🔹 این حرکت مردم، این خون هایی که دادند، این زحماتی که کشیدند، برای احیای اسلام، برای احیای شریعت اسلامی، برای این بوده، اینها از بین خواهد رفت، لگدمال خواهد شد! ۹۶/۶/۳۰

👈آقای مسئول انقلابی! وصایای شهدا را بنگریم، شاه بیت آن حجاب است، آقای مسئول کوتاه آمدن و مسامحه با بدحجابی اسمش هر چه باشد، نه انقلابی گری است و نه ولایت‌مداری. می‌توان به فرموده آقا افراد کم حجاب را فرزند انقلاب دانست، اما مردانه مانع از جولان برهنگان سلیطه قمه به دست در کوچه و خیابان شد، می‌توان با اجرای قانون حجاب و عفاف در اصناف و ادارات و ... بدون سلیقه‌گرایی و مبتنی بر شرع مقدس اسلام فرهنگ عفاف و حجاب را گسترش داد. نه هر روز عقب نشینی کرد تا در مال‌های تجاری پایتخت جهان اسلام شاهد بدحجابی که نه بی‌عفتی و بی‌حیایی علنی از ناحیه معدودی مرفه فریب‌خورده یا سازماندهی شده بیگانه نباشیم و الا شک نکنیم سید یا روحانی با سابقه انقلابی باشیم یا همرزم حاج قاسم سلیمانی نه تنها روحیه انقلابی را حفظ نکرده‌ایم، بلکه حب دنیا و طمع گندم ری ما را در دفاع از ولایت سست کرده و اگر درمانی فوری نکنیم تیغ خیانت در مقابل حسین زمان با نیت قربة الی الله هم خواهیم کشید.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی