دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴ولایتمداری یا ولایت نداری: امر به معروف صمیمانه رؤسای قوا


🔹به بهانه مصونیت قضایی برای هیئت 7 نفره واگذاری اموال دولتی بر خلاف قانون اساسی و بر خلاف دستور صریح مقام قضایی این هشدار صریح مطرح می شود.

🔸مقام معظم رهبری طی پی نوشت خود ذیل مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی صراحتا امر فرمودند: «آن چه که جناب عالی و روسای محترم دو قوه دیگر تشخیص داده و لازم دانسته اید تایید می‌شود با این ملاحظه که مراقبت لازم نسبت به عملکرد هیئت مزبور که دارای اختیارات وسیعی است حتما انجام گیرد»

🔹از آنجا که پیشنهاد خلاف قانون اساسی مصونیت قضایی در این مصوبه نباید نزد مقام معظم رهبری ارسال می شد، اکنون با تذکر صریح ایشان باید صراحتا عدول از این بخش از مصوبه اعلام شود. چرا که مصونیت قضایی مخالف صریح قانون اساسی و ضرورت مراقبتی است که رهبر امر فرمودند.

🔸متأسفانه همان اقدامی که روحانی در ستاد کرونای غیرقانونی بنیان نهاد و مصوبات خلاف قانون اساسی و ایجادکننده حکومت نظامی غیرقانونی برای وزارت بهداشت و در واقع سازمان جنایت جهانی who در کشور انجام داد و مصوبه ای را به مقام معظم رهبری نسبت دادند، اما هیچ گاه نه اصل مصوبه و نه پی نوشت مقام معظم رهبری بر آن منتشر نشد و در آن ستاد مصوب شد که اعضای ستاد مصونیت قضایی داشته باشند و به رغم هشدارهای جدی دلسوزان، جناب رئیسی نیز کماکان به آن پایبندند، این بار در ایجاد مصونیت قضایی یادشده و بدون پرده پوشی و کاملا آشکار شاهدیم.

🔹آقایان حواسمان هست که در قضایای ممنوعیت دارو و واکسنهای آمریکایی و انگلیسی، تداوم مذاکرات ذلیلانه با آمریکا، راه دادن زنان به ورزشگاهها، اجرای سند 2030 با تحفظ، رهاسازی اقتصاد لیبرال به جای اقتصاد مقاومتی، شکستن آقایی دلار، رهاسازی فضای مجازی، رهاسازی فرهنگ و حجاب، یک به یک خطوط قرمز رهبری نادیده گرفته شده است.

🔸اصل مشکل را از شما بزرگواران نمی دانیم، اما مراقب جهت گیریهایی که مشاوران و تصمیم سازان برای شما ترسیم می کنند و زاویه تصمیمات مجموعه تحت امرتان را با اوامر ولی گوشزد نمی کنند، بلکه زشتی عمل را زینت می دهند و مثبت جلوه می دهند.

🔹البته یک مشکل اساسی مصونیت نانوشته برای مسئولان است که مدتهاست پای یک رئیس جمهور یا یک رئیس مجلس یا یک رئیس قوه قضائیه یا یک وزیر یا معاون رئیس قوه به صورت مؤثر به دادگاه باز نشده، حتی اگر همانند روحانی و وزیرانش اخلال در نظام اقتصادی و اقدام علیه امنیت ملی داشته باشند و در بسیاری موارد مصالح نانوشته گروهها بر منافع ملت و اجرای قانون ترجیح داده شده است.

🔸برادرانه توصیه می کنیم تا دیر نشده با عوض کردن مشاورانتان، جهت گیری خود را اصلاح کنید و به مکتب حاج قاسم بازگردید تا ببینید مشکلات کشور با عنایت امام زمان و به دست شما چگونه حل خواهد شد و هیچ گونه نیازی به رضایت پدرخوانده های سیاسی نخواهید داشت.

🔹والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.

🔸امیدواریم همانند زمانی که نشنیدن هشدار رهبری بر منع واکسنهای آمریکایی و انگلیسی یا عدم مطابقت فعالیت دفتر رهبری در توئیتر با مشی قانونگرایانه امام خامنه‌ای را تذکر دادیم و به جای شنیدن و پاسخ منطقی، از حفاظت قوه و دادسرای انتظامی اخطار دریافت کردیم نباشد.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی