دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

نفی ماست پاشی ضمن تاکید بر مطالبه‌گری

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ

🎥 نفی ماست پاشی ضمن تاکید بر مطالبه‌گری و نهی از منکر به دور از هر گونه اقدامات بی منطق

🔻خاطره رهبر انقلاب از حمله به بدحجاب‌ها

🔹عده‌ای جوان در خیابان به بدحجاب‌ها حمله می‌کردند. امام گفتند بروید این‌ها که حمله کردند را بگیرید، بزنید و زندانی کنید.

🔹بنده هم موافق این کارها نیستم، که باعث بشود بگویند این‌ها منطق ندارند و اهل حمله و‌ جنجال‌اند.

👈پ.ن: صرفنظر از این که این ماست‌پاشی همچون قضیه مهسا مشکوک است و می تواند شروع حساب شده.ای برای فتنه جدید و درگیریهای خیابانی باشد، باید توجه داشت که نه باید علم مطالبه‌گری اجرای قانون را بر زمین گذاشت و مه علم نهی از منکرهای حضوری را. اما باید دانست که هر گونه رفتار غیرمنطقی و غیرقانونی در مقابله با بی‌حجابی خود منکری جدی و به نفع جریان نفاق است.
👈این اتفاق نشان دهنده ضرورت اقدام جدی مسئولان در خصوص فضای مجازی ولنگار و نیز توسعه افسارگسیخته و سازمان‌یافته برهنگی است.
👈بستر ایجاد شده ناشی از انفعال مسئولان به راحتی زمینه اجرای هر گونه جنگ ترکیبی و ایجاد ناامنی در کشور از دل مردم و به نام مذهبیون را ایجاد می‌کند.

👈تنها راه اجرای قانون حجاب و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و قانون حمایت از آمران معروف است که باید پیگیری کرد و ضمن امر به معروف و نهی از منکر به شیوه های منطقی و خودداری از خشونت در هر شرایطی، از مسئولان مطالبه اجرای قانون را نمود.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی