دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

⭕️قانون‌گرایی یا ...؟!

🔹 انتقاد مجیده ملایی یکی از خانواده شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی به روند بررسی این پرونده در دادگاه

🔸جناب اژه‌ای! آیا این گونه بازخوردها ناشی از حاکمیت جریان محافظه‌کار و تابع مصلحت‌اندیشی سلیقه‌ای در چارچوب تشخیص #خودرهبرپندارانِ ظاهرا در لوای رهبری، اما در عمل خلاف منویات ایشان که بانیان اصلی مصیبت روحانی و ذلت برجام و داغ تحریم و فتنه‌های گوناگون در کشورند
در قوه قضائیه نیست؟
🔹کافیست نحوه برخورد با نیروهای دارای عملکرد انقلابی درون قوه قضائیه و منتقدان و افشاگران فساد خارج از قوه قضائیه به ویژه طی سالیان اخیر به دور از هیاهوی رسانه‌ای رصد شود تا برایند مدیریت این جریان مشخص شود.
🔸مدیرانی که هر کدام چند دهه به صورت چرخشی در سمتهای مختلف با حمایت #خودرهبرپنداران تثبیت شده‌اند و ارزشهای جناحی شان بر ارزشهای انقلاب رجحان پیدا کرده است، آیا می‌توانند تحول انقلابی ایجاد کنند؟

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی