دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

مشاهده و دریافت فایل

🔴جناب اژه ای! تدوین کنندگان لایحه حمایت از عفاف و حجاب را دریابید

🔹نقد حقوقی لایحه دوفوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به همراه متن لایحه

✍️تدوین: دکتر جواد جاویدنیا قاضی دادگستری
 20 خرداد 1402

🔸پشت پرده حقوقی فاجعه بار لایحه

🔹خیانتی ناخواسته یا آگاهانه به نام حمایت از عفاف و حجاب ؟

🔸اگر می خواهید از عدم رعایت حجاب شرعی جرم زدایی کنید، شجاعانه و مستقیم این امر را مطرح کنید، نه به نام حمایت

🔹از انتشار عکسهای نامناسب در متن مقاله عذرخواهم. اما باید بدانند که با این لایحه کدام مصداق از عدم رعایت حجاب شرعی مورد حمایت قرار گرفته و قانونی خواهند بود و حتی ضابطان امر به معروف جز تذکر زبانی حق اقدام دیگری علیه آنها ندارند و در صورت تصویب این لایحه از این پس باید با چه چهره هایی از کارمند و فروشنده مواجه شویم بدون اینکه حق تذکر را داشته باشیم

🔸نتیجه مستقیم تصویب این لایحه، محدودسازی اختیارات دستگاه قضایی و  نیروی انتظامی در برخورد با عدم رعایت حجاب شرعی، اباحه گری نسبت به اکثریت مصادیق آن، تبدیل کشف حجاب و نیمه برهنگی به تخلف، آزادی بیش از پیش سلبریتیها و چهره های معروف و کارمندان و مدیران دستگاههای دولتی و مسئولان واحدهای صنفی در ارائه خدمات به افراد فاقد حجاب شرعی، بی اثر کردن قانون حمایت از آمران نسبت به عدم رعایت حجاب شرعی و در یک کلام خیانت در فرهنگ عفاف و حجاب است. 

👈جناب اژه ای تدوین کنندگان این لایحه و به ویژه تفکر پشت آن را دریابید. البته اگر حقیر را به سبب عجب و غرور یا به تعبیر بهتر استقلال قضایی و نهراسیدن از بیان حق سلب صلاحیت نکنند.

💠✍️ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی