دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

وقتی تحریف بدون هزینه است (۱)

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ

🔴وقتی تحریف بدون هزینه است (۱)
🔹حسام‌الدین آشنا بعد از حادثه تروریستی زاهدان در سال ۹۷، نوشت: «مرزبانان ما به شهادت رسیدند؛ اما ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد. مسئولیت بر عهده آمران و دیه بر عهده عاقله است.»
🔸فقط سلمان معمار در واکنشی توئیتری به این تحریف نوشت: برجام ما به فنا رفت، اما ما در دام چرخه باطل مقابله‌به‌مثل نخواهیم افتاد. 400 حاجی ما به منا رفت، اما ما در دام چرخه باطل پیگیری جدی نخواهیم افتاد. دلار ما به لقا رفت، اما ما در دام چرخه باطل عدم‌کفایت نخواهیم افتاد. مسئولیت بر عهده دیگران می‌باشد، از ما چه انتظاری دارید؟!
🔹تحریفها همچنان بدون هزینه تدامه دارد و به تازگی نوشت: «اگر قبل از به دست گرفتن قدرت سیاسی، تواضع، تحمل، تدبر، ایثار، صداقت، آرامش، یادگیری مستمر، آزاداندیشی و بزرگ منشی را ملکه درونی خود نکرده‌اید مطمئن باشید کشورتان را به باد خواهید داد. جوان و میان‌سال و کهن‌سال؛ اصولی و اصلاحی و اعتدالی؛ ... ندارد.
🔸و باز واکنش توئیتری این بار فرید ابراهیمی: «پدر تجربه بسوزه!» و افتخار به خاک کردن توئیتری حریف.
🔹راستی اگر دوستان اینقدر حریفند، چطور جریان تحریف هنوز نفس می‌کشد که هیچ! نفس‌کش می‌طلبد؟
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی