دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

وقتی تحریف بدون هزینه است (۲)

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱ ق.ظ

🔴وقتی تحریف بدون هزینه است (۲)
🔸چون خودمان هم اوامر رهبرمان را تحریف و سانسور می‌کنیم و به جای آزادسازی فضای مجازی و کم‌کردن شر فضای مجازی صهیونیستی از سر مردم و ایجاد یک پیام‌رسان داخلی حداقل ۲۰ میلیونی قوی که آقا در فرمایشات خود در جمع قرارگاهیان قرب بقیه‌الله در سال ۹۵ به عنوان تکلیف اولیه اشاره دارند، چندین سال بودجه کلان بیت المال را صرف همان جایی می‌کنیم که دشمن گرا داده است.
🔹در نهایت برای بازشدن بیشتر مسیر این هزینه‌های کلان و بی‌فایده با وزیری که عملکردش بارها موجبات گلایه اماممان را فراهم کرده، در رفع فیلتر توئیتر همنوا می‌شویم.
🔸حضور هوشمندانه و سازماندهی‌شده در زمین دشمن نیاز واجب است، اما 👈👈👈تا خرمشهر را آزاد نکردید، عملیات در فاو و بصره مضحک و غیرعقلایی است.
🔹دشمن #تحریف_ساز طوری نفوذ کرده که اقدامی چنین مفتضحانه و بر خلاف نظر صریح ولایت، اقدامی مطلوب جلوه کند و سربازان ولایت را به مسابقه در این اشتباه استراتژیک و بازی در زمین دشمن وادار کند.
🔸نکته مهم آن است که این گونه اقدامات تحریفی طبق قانون جرم شناخته نمی‌شود و فقط روشنگری فعالانه تنها راه مقابله با آن است.
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی