دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴رهنمود قرآن و عترت در برخورد با #افشاگران_فساد:
🔹غیر از عده ای معاند و معارض که عمدتا خارج از کشور دنبال مانور تبلیغاتی بر روی ضعفها و القای فساد سیستمی در کشور هستند، افشاگران فساد در داخل کشور، جز با رنج و زحمت و ترس از فاسدان عایدی دیگری ندارند و لذا همه زندگی و آبرو و اعتبار خود را در طبق #اخلاص می‌نهند و سپس دهان به افشاگری باز می‌کنند.
🔸لذا لازم است مسئولان انقلابی نیز بدون توجه به حواشی القایی مفسدان، ارتباط نزدیک با این سربازان #آتش‌به‌اختیار برقرار کنند تا مانع تاثیر القائات شوند و اگر قادر به دفع سریع فساد نیستند، حداقل از برخوردهای ناعادلانه با افشاگران جلوگیری نمایند.
🔹بخشهای حفاظتی و حراستی سالم و امین و غیرقابل نفوذ، می‌توانند با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی دقیق زمینه تفکیک شیادی از افشاگری و امنیت را برای افشاگران واقعی فساد را ایجاد کنند.
🔸#امام_حسن_عسکری_علیه‌السلام:
حق و حقیقت را هیچ صاحب مقام و عزیزی ترک و رها نکرد؛ مگر آن که ذلیل و خوار گردید. همچنین هیچ شخصی حق را به اجرا در نیاورد؛ مگر آن‌که عزیز و سربلند شده است.
#امنیت_افشاگری_فساد
#عدالت_واقعی
#عدالت_طراز_گام_دوم_انقلاب
#مبارزه_بدون‌ملاحظه_با_مفسدان
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۰
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی