دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴#دستور_فرمانده: #ابطال_کید_دشمنان در #بی‌اثرکردن_بسیج
🔹راهکار اجرایی کردن این فرمان در کلام بسیجی واقعی "شهید #حسن_باقری فرمانده جوان و استراتژیست دفاع مقدس":
👈👈👈#عقب_وایسیم_برادرها_ترسو_بارمیایم، استثناء هم نداره...!
🔸برخی عزیزانی که مدام توصیه به سکوت در برابر ظلمهای آشکار و انحرافات مسئولان و چهره‌های شناخته شده از خط امام و شهدا می‌کنند و مقابله و امر به معروف و نهی از منکر مستقیم را تضعیف نظام می‌نامند و حفظ مقام و جایگاه را برای انجام امور کم‌اثرتر به بهای سکوت در مقابل انحراف جدی برخی اشخاص منصوب ولایت را مصداق وجوب حفظ سنگر و قیام در مقابل این انحرافات را #بی‌تدبیری و #بی‌بصیرتی و #تضعیف_نظام و #تضعیف_ولایت مصداق بارز گناه ترک خدمت عمدی می دانند، چرا که معتقدند صراحت کلام سبب محدودیت و تنزل مقام و نهایتا درست کردن پاپوش و اخراج می‌شود، آیا می‌خواهند راه #حق‌طلبی که شهدا با خون خود باز کرده‌اند را سد کنند و همه بسیجیان را به چاه #محافظه‌کاری بریزند؟
🔹آنهایی که برای بریدن صدای مخالف و ساکت کردن حق‌طلبی با بی‌تقوایی اقدام به پرونده‌سازی می‌کنند، با آنهایی که این بی‌تقوایی‌ها را می بینند و برای حفظ مقامشان از حق دفاع نمی‌کنند، کدام‌یک نقش موثرتر در گسترش بی‌تقوایی دارند؟
🔸بیشتر به عمق کلام آقا پی می‌بریم که در کشور بن‌بست نداریم. نمی‌شود و نمی‌توانیم نداریم. بلکه #شجاعت #همت و #پیگیری نداریم و الا یک مشت بی‌تقوا جرات نداشتند این همه بر نظام و مردم و امام فشار بیاورند و توهین و تحمیق نمایند.
#جوغیرت_نه_جوبایدن
#گندم_ری_1400
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی