دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

🔴#ترور_اینستاگرامی_شهید_فخریان یا نشانه نفوذ و معامله
🔹اینستاگرام ساعاتی پس از ترور شهید فخری ‌زاده در حال پاک کردن پست‌های کاربران در محکومیت این اقدام است.
🔸شهره پیرانی، همسر شهید رضایی‌نژاد به حذف پست خود درباره شهید فخری ‌زاده در اینستاگرام واکنش نشان داده و نوشته است: هم ترور میکنن هم پست های فضای مجازی رو برمیدارن. از اسم‌ شهدامون هم وحشت دارن.
👈پ.ن: #غیرت_مسئولان‌ کجاست؟ #غیرت_انقلابیون کجاست؟ وقتی می‌گوییم به خیلی چیزها شک کرده‌ایم و برای #آقا و #نظام نگرانیم به ما می‌خندند. گفتم #وزارت_اطلاعات اگر #وزارت_نظام بود، دانشمند هسته‌ای برای بار چندم در پایتخت ترور نمی‌شد. #نطنز بر باد نمی‌رفت. #هسته‌ای با #برجام نمی‌رفت. #سلیمانی نمی‌رفت. #خرمشهر_فضای_مجازی با خیانت #بنی_صدر زمان سقوط نکرده بود. #اینستاگرام جولان نمی‌داد. می‌گویم اگر  بقیه مسئولان مدعی انقلابی‌گری به واقع انقلابی بودند و تحت نفوذ و تصمیم‌سازی #تیم_نفوذی_امنیتی قرار نمی‌گرفتند، الان مقابل این همه خیانت مسلم سکوت نمی‌کردند. شاید هم از این مسئولان نقطه ضعفی دارند که آنان را وادار به این سکوت و انفعال ذلیلانه کرده است. شاید شاید شاید خدای‌ناکرده پشت پرده #توافقاتی_شوم صورت گرفته است که کور خوانده‌اند.  راستی خدا نکند این ترور #پیش‌کش_نمایش_حسن_نیت
برای التماس #مذاکره_ذلیلانه باشد که خدا کند این نباشد و خدا کند آن نباشد که در خصوص ترور سردار هم معامله‌ای ننگین صورت گرفته است. اما هر چه هست بیدار شوید و الا به اشاره امام خامنه‌ای، #سیلی_ملت بیدارتان خواهد کرد.
#انتقام_سخت
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۳
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی