دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود کارش تمام خواهد بود!؟  

 

✓ اگر جمهوری اسلامی دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ کار آن تمام خواهد بود

رهبر معظم انقلاب:
🔹️ آن روزی که شهر اصفهان در دوره‌ی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابود شد، خیلی از افراد غیور بودند که حاضر بودند مبارزه و مقاومت کنند؛ اما #شاه_سلطان_حسین ضعیف بود.

🔹️ اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ در خود احساس قدرت نمیکنند، در مردم خودشان احساس توانائی و قدرت نمیکنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.

🔹️ بیانات رهبر انقلاب در دیدار اساتید و دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت‌ ۱۳۸۷/۰۹/۲۴

👈پ.ن: وقتی در یک طرف مسئولی  دارای اتهامات متعدد و آشکار و خودرای و مستبد نسبت به داخل کشور و ضعیف نسبت به دشمن خارجی بر سر کار باشد و در طرف دیگر مسئولانی که وظیفه قانونی در برخورد با این اتهام و خودرایی و ضعف دارند، در مقابل او سر خم کنند و جرات و جسارت #بازخواست_قانونی ندارند، کدام سو شایسته وصف سلطان حسین هستند؟
از چنین مسئولانی چگونه می توان انتظار  #انتقام_سخت و #مجازات_قطعی_آمران بر خلاف نظر آن #شخص_ضعیف و #تیم_نفوذی_امنیتی حامی وی را داشت؟
#محافظه‌کاری_قتلگاه_انقلاب

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۴
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی