دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

شهید مدرس

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶ ب.ظ

#امام_خامنه‌_ای :
مگر خصوصیت #مدرّس چه بود؟ از مدرّس عالِمتر هم داشتیم. مدرّس خصوصیت عمده‌اش این بود که" هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریب‌گرى در او اثر نمى‌کرد. این خصوصیت یک نماینده‌ی خوب در مجلس است. بعضیها زود مرعوب مى‌شوند! من بارها عرض کرده‌ام که قدرتهاى استکبارى - یعنى همین قدرتهاى سلطه‌گرِ جهانى - که مرتّب روى این کشور و آن کشور دست مى‌اندازند و دولتها و ملتها را زیر یوغ خودش مى‌کشانند، عمده کارشان از ترساندن مى‌گذرد. قدرت واقعیشان آن قدر نیست که بر زبان مى‌آورند. بدیهى است این همه که اینها با این انقلاب و با این کشور بدند، اگر قدرت داشتند، تاکنون این انقلاب این‌طور رشد نمى‌کرد و این‌گونه نمى‌ماند.

۸۶/۱۲/۰۹(بیانات در دیدار اعضای انجمن‌هاى اسلامى دانش‌آموزان‌)

🔴 مجلس شورای اسلامی، این روزها به امثال شهید مدرّس‌ نیاز دارد تا بدون ترس و تهدید و تطمیع، از حقوق ملت ایران و خون شهدا و دانشمند هسته‌ای #شهید_محسن_فخری_زاده دفاع کنند و حتی اگر مسئولی، در حال خیانت است و به هیچ صراطی مستقیم نمی‌شود؛ از راه قانونی با او برخورد شود.

#مؤسسه_رهروان_راه_قرآن_مبارکه
@rahrovanraheqoran

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۷
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی