دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

سایه جاسوسی سایبری بر ترور شهید فخری زاده

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ب.ظ

🔴سایه #جاسوسی_سایبری بر ترور #شهید_فخری‌زاده
🔸نقش جاسوسی #سایبری در ترور #شهید_فخری‌_زاده در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان #فضای_مجازی بارها بر موضوع امنیت داده و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی کشور تأکید کرده‌اند.

🔹موضوع ناامنی دیوایس ها و ابزارهای الکترونیک، #شبکه_های_اجتماعی و پلتفرم های خارجی به دلیل آنکه امکان سرقت داده های کاربران را برای دولت های متخاصم به همراه دارد، بارها تکرار شده و بی توجهی مسئولان به این موضوع همیشه مورد انتقاد بوده است.

🔸نبود قوانین مشخص برای فعالیت پلتفرم های خارجی، #عدم_قانونگذاری صحیح برای استفاده از پلتفرم های خارجی در کشور، عدم توجه به انتشار داده به عنوان سرمایه ملی و نبود #قوانین حاکمیت سایبری از دیگر موارد مورد انتقاد است.

🔹ایجاد سیستم عامل، مرورگر و پیام رسان داخلی برای موبایل به عنوان ماموریت های #وزارت_ارتباطات درنظر گرفته شده و به نظر می رسد درصورت تحقق این ابزارها و نیز ایجاد پلتفرم های داخلی قابل دفاع و پرکاربرد شاهد کاهش ناامنی های موجود در فضای مجازی کشور باشیم

🌐متن کامل در خبرگزاری مهر:
mehrnews.com/xTdnJ
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی