دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

ضرورت استیضاح روحانی

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ب.ظ

«إِنَّا أَنزَلْنَا إِلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ لِتَحْکُمَ بَیْنَ النَّاسِ بِمَا أَرَاکَ اللَّهُ ۚ وَلَا تَکُن لِّلْخَائِنِینَ خَصِیمًا»

ما این کتاب را بحق بر تو نازل کردیم. تا به آنچه خداوند به تو آموخته، در میان مردم   قضاوت کنى. و از کسانى مباش که از خائنان حمایت نمایى. (سوره مبارکه نساء/ آیه ۱۰۵)

تا قبل از ترور #شهید_محسن_فخری_زاده و اتفاقات اخیر، مخالف استیضاح روحانی بودم. اما حوادث اخیر و عدم توجه به نصایح پدرانه‌ی امام جامعه برای چندمین بار توسط آقای روحانی، اثبات می‌کند نه ۸ ماه و ۸ هفته و ۸ روز، که حتی ۸ ساعت هم حضور چنین فردی به عنوان بالاترین مسئول اجرایی کشور، به زیان ملت و نظام و خیانت به خون شهدا و خون‌دل خانواده‌های آنان است.
مجلس باید #استیضاح_روحانی را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد تا اقتصاد و معیشت و فرهنگ و مذهب، سر و سامان بگیرد و حتی #کرونا هم زودتر بساطش برچیده شود.
از #مجلس_انقلابی انتظار حرکتی انقلابی است...

✍️ زهراسادات امیری
@qoranmajaz

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی