دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

آژیر خطر فتنه اکبر برای دلسوزان نظام

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴ ب.ظ

🔴آژیر خطر #فتنه_اکبر برای دلسوزان نظام
🔹عزیزان انقلابی با چنین افاضاتی خیلی ساده‌لوحانه برخورد می‌کنند و با کنایه و طعنه آن را به خوابی تشبیه می‌کنند که تعبیر نخواهد شد.
🔸عمده تکیه عزیزان به تحلیل‌های سطحی حاصل از دیتاماینینگ فضای آشکار رسانه‌ای و فضای مجازی کشور است که مبتنی بر ترندها و هشتگ‌ها است و نهایتا تحلیل کانالهای شناخته شده تلگرامی و پستهای اینستاگرامی است.
🔹اما بنده بر خلاف این اشخاص از عمق استراتژیک و دیتاماینینگی می‌گویم که #اسرائیل را مطمئن می‌کند که ایران پاسخی به ترور #شهید_فخری‌زاده نمی‌دهد.
🔸همان پشتیبانی اطلاعاتی که مبتنی است بر دقیق‌ترین داده‌های سوپرگروههای تلگرامی و گروههای عمومی و خصوصی و پیامهای خصوصی  مردم و خط اتحاد شوم خریداری شده مدیران تلگرامی و اینفلوئنسرها برای هدایت افکار عمومی جامعه با پشتیبانی اطلاعاتی #دست‌های_امنیتی_آلوده و مذاکرات و توافقات پشت پرده با #پاول_دوروف شکل گرفته است.
🔹دقیقا در شرایطی که انقلابیون در جذب همه اقشار به این حوزه تحت تسلط و اختیار بیگانه با دلخوش کردن به #ترندبازی و #هشتک‌سازی و #فالورهای_فیک_اعزامی حریف برای #توهم_تاثیر، با تمام توان در حال مسابقه‌اند و به #گندم_ری1400 دل بسته‌اند، طیف مقابل نه تنها منصب رئیس‌جمهوری، مناصب وزارتی بعدی را هم چیده‌اند و زبانم لال برای عمود خیمه نیز خوابهایی دیده‌اند.
🔸هر زمان دیدید خطی که جلو می‌روید #جیغ_بنفش واقعی و نه زرگری نمی‌شنوید و طیف مقابل با خیال راحت به مسیر طراحی‌شده قبلی خود در کمال متانت ادامه می‌دهد، بدانید خواسته یا ناخواسته در پازل او حرکت کرده‌اید.
@Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی