دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

درسی از میرزاکوچک‌خان برای فضای مجازی

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ب.ظ

🔴درسی از میرزاکوچک‌خان برای فضای مجازی
🔹به مناسبت یازدهم آذر ماه سالروز درگذشت یونس استادسرایی معروف به #میرزا_کوچک‌خان_جنگلی
🔸روحش شاد و یادش گرامی🥀
🔹#سردار_جنگل: اجنبی که فقط روس‌ و بریتانیا نیست. هر آن کس که برای غارت ایران، تفنگ خود را بر سر من و شما گرفته است، تا آزادی فراموش‌مان گردد، اجنبی‌ست!
🔸مبتنی بر توصیف #امام_خامنه‌ای از این مرد بزرگ و اطرافیانش کسانی که برای مقابله با اسرائیل و آمریکا و یا جریان نفاق داخلی به توئیتر و اینستاگرام دل خوش کرده اند، آیا همچون اطرافیان میرزا نیست که برای مقابله با رضاخان آن روز، به روسها پناه بردند و سر سپرده آنها شدند، نیستند؟
🔹آیا #سرسپردگی جز دیدن جنایات یک قدرت فاسد و سکوت و تحمل ظلم در مقابل آن است؟
🔸اگر شهید برای ما عزیز است، چطور در مقابل توهین به او به بهای دیده شدن دوباره از دریچه ظلم، در مقابل آن سکوت و انفعال پیشه می‌کنیم؟
🔹به روایت فیلم #اخراجی‌ها دو گونه اسارت داریم. یکی #اسارت_ذلیلانه و دیگری #اسارت_قهرمانانه. نوع سوم اسارت، اسارت امروز انقلابیون در فضای مجازی است و آن هم #اسارت_ذلیلانه_داوطلبانه است. هر چقدر #زندان‌بان آزاد می‌کند فرد را اسیر همچون #کبوتر_پرقیچی زندانش را ترک نمی‌کند.
🔸امان از وقتی که #اسارت_ذهنی باشد و #حب_دیده_شدن یا #سحر_توهم_تاثیر #صم_بکم کرده باشد فرد را که نه استدلالی بشنود و نه حقارتش را ببیند.
💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی