دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

شهیدی که یک تنه جلوی ۴۰ داعشی ایستاد!

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۴ ق.ظ

🔴شهیدی که یک تنه جلوی ۴۰ داعشی ایستاد!

▪️اگر شهید عبدالکریم پرهیزگار نبود، جاده بوکمال به دست داعش می‌افتاد و به دنبال آن شهر بوکمال نیز سقوط می‌کرد.
▪️او به تنهایی با ۴۰ تن روبه‌رو می‌شود و پس از به هلاکت رساندن ۳۷ نفر از آن‌ها، فشنگ‌هایش تمام می‌شود. به سوی او حمله می‌کنند تا اسیرش کنند، اما این بار با سرنیزه دفاع و دو نفر دیگر را مجروح می‌کند و در نهایت به شهادت می‌رسد.
▪️شهید پرهیزگار متولد ۱۳۶۵ و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خفر در استان فارس است. او ۲۰ آذر ۹۶ در سوریه به شهادت رسید و هیچ‌گاه دومین پسرش را ندید.
➖➖➖➖➖

پ.ن: مقایسه کنید با انقلابیونی که از ترس لشکر واهی شام و عکس‌العملهای سیاهی لشکرهای توئیتری و اینستاگرامی، واقعیات جامعه و اوامر صریح رهبر انقلاب را نادیده میگیرند و با ژست عقلانیت، بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی خود را در مقابل خیانت‌های آشکار دشمنان و منافقان به ظاهر انقلابی می‌پوشانند. باور کنید با مصالحه و مسامحه با دشمنان به گندم ری ۱۴۰۰ نخواهید رسید.

#فتنه_ترس
#یزیدیان_دنیاطلب
#گندم_ری_1400

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی