دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

گناهی بالاتر از تضعیف رهبری نیست!

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 

🔴گناهی بالاتر از تضعیف رهبری نیست

🎥آیت الله فاطمی نیا : در محضر خدا می گویم ، امروز گناهی بالاتر از  تضعیف رهبر نیست

👈پی‌نوشت:

🔸تکلیف دولت و رئیسش که مشخص است، آقایان مسئولان انقلابی با این وضعیت که پیش رفتید، هر روز وقاحت دولت در مخالفت حضرت آقا بیشتر می‌شود و با صراحت بیشتر در مقابل ایشان موضع می‌گیرد و تمسخر می‌کند.

👇👇👇👇
🔹با همین فرمان پیش بروید منتظر باشید که با زیر پا گذاشتن منویات رهبری این بار بدون مجوز ایشان به مذاکره بدون پیش شرط با #بایدن بشتابد و برای #موشکی و #منطقه‌ای هم تعهد بدهد.

🔸سپس دلار و سکه و خودرو و اقلام اساسی را که خودشان بالا برده‌اند، به یک باره پایین می‌آورند و آن گاه تیر نهایی #تحریف که مردم را مقابل آقا قرار دهند.

🔹نه #شاهرگ_تحریف را قطع می‌کنید و نه یارای برخورد با #بی‌حرمتی_به_ولی و #بی‌قانونی دارید...

🔸دقیقا بگویید از انقلابی بودن و شجاعت و تدبیر و وظیفه شناسی حاج قاسم کدام را دارید؟


🔹والله قسم نقش شما در تضعیف موضع ولایت کمتر از نقش دولت و حامیانش نیست.

🔸یاد خطبه ۳۴ امام علی به کوفیان افتادم که فرمود: اُف بر شما! خسته شدم بس که سرزنشتان کردم! آیا به جاى آخرت، به زندگى دنیا دل خوش کرده اید؟ و به جاى عزّت، به خوارى تن داده اید؟ هر گاه شما را به پیکار با دشمنتان فرا مى خوانم چشمانتان چنان [در کاسه] مى گردد که گویى در چنگال مرگ گرفتار آمده اید و در مستىِ گیجى و غفلت به سر مى برید. باب گفتگوى من با شما بسته شده و شما سرگردانید، گویى دلهایتان آمیخته به جنون شده و از این رو تعقّل نمى ورزید.

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی