دکتر جاویدنیا

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی

دکتر جاویدنیا

این وبلاگ توسط اینجانب جاویدنیا اهل مشهدالرضا (ع) و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی، جرایم رایانه ای و تجارت الکترونیکی است منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

🔴 دیدگاه فرهنگی آذری جهرمی منطبق با ۲۰۳۰ یا دیدگاههای امام خامنه‌ای؟

🎥برنامه تیتر امشب ۱۲ بهمن ۹۹

🏮آذری جهرمی در ۲۹ مرداد ۹۶ در حاشیه اولین جلسه هیات دولت دوازدهم، گفته هایی دارد که اکنون به برخی از آنها کاملا عمل کرده است و برخی آنها را کلا فراموش کرده است، لذا این موارد را یادآوری می کنیم:

🔸 وزیر ارتباطات با بیان اینکه هیچ مجموعه ای در نظام اعتقاد به ایجاد محدودیت ندارد، گفت: این دکترین رهبری نظام است که چنین اعتقادی دارند و این موضوع در عین حال با این اعتقاد هم همراه است که بی بند و باری نباید وجود داشته باشد و آزادی مسئولانه که رییس جمهور به آن اشاره کردند را تلاش می کنیم پیگیری کنیم.

🔹 وی افزود: تلاشمان بر این است که دسترسی ها را با رعایت اصول فرهنگی افزایش دهیم و اعتقادمان بر این است که محدودیت برای مردم ایجاد نکنیم و تقابل ها میان نهادها در این زمینه را به تعامل تبدیل کنیم و این موارد را به فضای رسانه ای هم نکشانیم و مسائل در جای خود حل شود تا مردم زندگی راحت تری داشته باشند.

https://www.isna.ir/news/96052918418

👈بد نیست مواضع مقام معظم رهبری را در خصوص موضوع فرهنگ و اینترنت بازخوانی کنیم تا از برخی افاضات دچار فتنه و تردید نشویم و بپرسیم بالاخره بعد از چند سال به تعبیر مقام معظم رهبری قلاده این سگ هار را می سازید یا انتظار دارید این سگ هار خودش فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز با مردم بیاموزد؟

mshrgh.ir/107609
http://javidnia.blog.ir/post/943
http://javidnia.blog.ir/post/854

💠✍️کانال #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۹
جواد جاویدنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی